Sakitnya kaki ku


tapak kaki ku

Korang nampak tak kotak merah tu? Ada sesiapa pernah kena tak? Sesiapa yang kena tu kaki korang mesti ada yang bengkak dan kebas sampai jadi macam ni kan? Setiap kali keluar bersama family dan kawan kawan , pertengahan jalan sambil jalan jalan ada je tak tahan BERTAPA SAKITNYA KAKI KU INI. Kasut wedges dan kasut heels lah buat tapak ku jadi begini rupa. Tak tahu macam mana nak pulih kan. Ayah suruh pergi klinik , tapi aku tetap nak cari penawar dari internet. Bertapa degilnya aku. Tapi masalahnya aku tak tahu apa nama penyakit ni. Hope kawan kawan kesayangan ku sekalian bantu ku.

APA NAMA PENYAKIT YANG KU ALAMI NI?
Sampai sekarang aku tertanya tanya :(

1 comment:

✿Gucciey Lavender✿ said...

jgn le pkai kasut heels lagi .. biar kaki tu sembuh baru pkai blek .. nnti jd lagi parah ...