pening kepala


Hai makwe dan pakwe blogger. U all sihat tak? Hope semua nya sihat sihat. Tajuk hari ni "PENING KEPALA". Sah sah lah ekau ni tak tahu nak update apa kan? Korang ni macam tahu tahu je lah. Korang tak tahu pening kepala pun ada isu juga tahu. Ni aku reka ayat aku sendiri lah. Yang penting pasal hari ni punya story.


#PeningKepala

-Pagi tadi #PeningKepala ku sama ada sudah update sistem ke belum?dari situ lah mula kekeliruan ku. Sayangnya belum update lagi. Malunya! Merah muka ku.

-Saya #PeningKepala bila tak paham soalan.

-Kalau nampak muka saya blur tu memang saya tengah #PeningKepala.

-Bila #PeningKepala saya akan tidur.

-Dengan cara memakan sesuatu makanan akan mengurangkan #PeningKepala saya.

-Perlukan keetenangan akan mengurangkan rasa sakit #PeningKepala.

-Kadang kadang ketenangan tidak kesampaian , so mula lah #PeningKepala dan strees

1 comment:

NINIEY KHAN said...

get a rest laaa , jgn pk sgt yunk :))

if x sihat , makan ubat ..

get well soon ~